Jag har aldrig provat yoga förut, kan jag komma ändå?
JA! Vi anpassar alltid vår undervisning från gruppen vi har framför oss och vi ger alternativ så praktiseringen passar alla kroppar. ”Var det inte svårare än så här?” är något vi ofta hör från nybörjare som kommer till oss.

Vad behöver jag ha med mig?
Oftast bara dig själv i dagens dagsform och bekväma kläder du kan röra dig i, se dock inforutan vid varje klass i bokningen. Lån av all behövlig utrustning ingår. Mattor och block torkas av med 70%-ig sprit efter varje klass.

Varför ska jag ta med en nytvättad handduk att lägga över lånebolstret?
Både av hygienskäl då vi inte kan tvätta överdragen varje vecka men även p g a pälsdjursallergi hos personal och elever. Det finns handdukar att hyra, dock behöver vi ta ut en liten avgift då dessa tvättas hemma då vi saknar tvättmaskin på studion.

Får jag prova en klass innan jag bestämmer om jag vill fortsätta med ett kort av något slag?
Självklart! Du bokar en plats på valfri klass till drop-in pris.

Jag vill inte binda upp mig till en viss typ av yoga, hur gör jag?
Vare sig du har ett klippkort eller ett årskort väljer du själv vilka veckodagar och klasser du yogar, bra va?

Jag vill bara gå på en viss typ av yoga, hur gör jag?
Antingen håller du utkik på våra kurser som går ett par gånger/år eller så satsar du på ett valfritt medlemskap och bokar in dig på de klasser du vill gå på.

Vilket medlemskap ska jag välja?
För dig som vill yoga minst tre gånger/månad är årskort det absolut billigaste alternativet även om du skulle vara bortrest några veckor/år. Yogar du mindre än så men vill komma undan lite billigare är det värt att investera i något av våra klippkort.

Jag är gravid, vilka klasser passar mig?
Mari är utbildad i gravidyoga och i princip kan du gå på vilken klass som helst med henne. Hör dock gärna av dig i förväg så Mari kan hjälpa dig att anpassa på bästa möjliga sätt. Det enda som du egentligen behöver vänta med (under graviditet till minst 8 veckor efter förlossning) är yinyoga. Vill du gå på yin behöver du stötta upp kroppen mer så det blir mer restorativelikt.